PvdA gaat lokaal digitaal!

Door Anneke Lubbers op 23 februari 2022

De Partij van de Arbeid start met ingang van de nieuwe raadsperiode met een digitaal panel. Inwoners van de gemeente, die zich aangesproken voelen tot het gedachtengoed van de PvdA, kunnen zich aanmelden als lid van het digitale panel. De raadsfractie zal meerdere keren per jaar de deelnemers een digitale vragenlijst toesturen met vragen over actuele onderwerpen die spelen in de politiek van Tynaarlo. Of onderwerpen die gaan spelen. En steeds is er ruimte om ook ongevraagd onderwerpen aan te dragen of een mening te geven.

Op deze manier wil de PvdA de inwoners van de gemeente nog meer de gelegenheid geven hun mening te geven over voorstellen en ideeën. En kan de fractie van de PvdA nog beter inspelen op de mening en gedachten van de achterban. De fractie wil ook regelmatig de uitkomsten van het panel op de website bekend maken.

Deze digitale actie betekent overigens niet dat de PvdA het fysieke contact laat liggen. Integendeel! De fractie blijft graag in gesprek met inwoners, instellingen en bedrijven. In gesprekken, contacten, werkbezoeken en bijeenkomsten.  Maar deze digitale stap is weer een extra mogelijkheid om uw stem te laten horen.

Uw mening telt! Lokaal en digitaal.

De bedoeling is:

De Partij van de Arbeid in de gemeente Tynaarlo wil de komende raadsperiode een groter beroep doen op de kennis en ervaring van de inwoners.
Dat doen we nu natuurlijk ook al. Door contacten, gesprekken en bijeenkomsten. En dat doen we al jaren. Maar we willen daar nu iets aan toevoegen: een digitaal panel.
Mensen die zich aangesproken voelen door de idealen van onze partij, sturen we een aantal keren per jaar een digitale vragenlijst. De vragen hebben betrekking op kwesties die in de gemeentepolitiek spelen of gaan spelen. Op die manier kan de gemeenteraadsfractie nog beter inspelen op datgene wat er bij onze achterban speelt en leeft.
We houden digitaal contact met de deelneemsters/ers, en laten ook weten wat de fractie uiteindelijk met de reacties heeft gedaan.

De vragenlijsten sturen we naar iedereen die zich heeft aangemeld. Dat aanmelden kan nu al.
Stuur een mail naar: [email protected] met de opmerking: aanmelding digitaal panel.
We bewaren uitsluitend uw emailadres en dat doen we conform de regels van de AVG.

Dus…. doe mee en denk mee!
De PvdA staat voor sociaal, duurzaam en lokaal betrokken.

Anneke Lubbers

Ik ben in 1960 geboren en vervolgens getogen in Bunne, een klein dorpje in deze gemeente. Sinds 1993 woon ik, na een aantal omzwervingen, in het dorp Vries. Hierdoor ken ik veel mensen in de gemeente en heb ik (o.a. door vrijwilligerswerk) veel contacten opgedaan binnen de Tynaarlose samenleving. Ik voel mij erg betrokken

Meer over Anneke Lubbers