Gemeenteraadslid worden?

• Wil jij gemeenteraadslid voor de Partij van de Arbeid worden? Wil jij je inzetten voor een eerlijker en socialer Tynaarlo?
  • Sta je voor een links-progressieve koers van onze gemeente en weet je jouw visie en standpunten helder te verwoorden?

Laat dan nu van je horen! De partij van de Arbeid is op zoek naar Tynaarlose enthousiastelingen met een rood hart, die zich kandidaat willen stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2026.

Solliciteren?

Solliciteren voor het raadslidmaatschap doe je door je CV en motivatie te mailen naar de secretaris van de PvdA Tynaarlo  Jan Emmens ([email protected])

Voor vragen, of als je twijfelt, kun je altijd contact opnemen met de afdelingsvoorzitter Andre Ensing ( [email protected] ) of 06-51221861. Hij informeert je graag en kan met je sparren over of de rol van raadslid bij je past. Ook de huidige raadsleden van de PvdA  zijn graag  bereid meer te vertellen over wat hun werk inhoudt.