Door Kees de Graaf op 23 februari 2016

Interview Woonvisie op Tynaarlo Lokaal

Onze serie over de Woonvisie van Tynaarlo was reden voor de redactie van Tynaarlo Lokaal om ons uit te nodigen voor een toelichting. In het programma ‘Tynaarlo Informatief’ van maandag 22 februari sprak Joke van de Grift met Kees de Graaf.

Het gesprek duurde een klein kwartier en dat gaf de gelegenheid om een aantal onderwerpen over de Woonvisie nader te belichten. Zoals: waarom stelt de gemeente deze visie nu op en wie betrekt zij daarbij? Ook de inhoud kwam aan bod, zoals de noodzaak om woningen ‘levensloopbestendig’ te maken voor ouderen. De centrumplannen in Eelde en Zuidlaren werden eveneens behandeld; wat de PvdA betreft moet sociale woningbouw in deze plannen meer kans krijgen.

Luister hier het interview terug: Het verhaal van Kees begint op 2.25 minuten