Permanente Campagne

roos-gifPermanente Campagne

De PvdA Tynaarlo staat middenin de samenleving! Graag gaan we met u het gesprek aan waar u zo dagelijks mee bezig bent, welke problemen zich voor doen en wat de oplossingen kunnen zijn.
We gaan proberen samen met de bewoners de leefbaarheid te verbeteren.Daar aan willen wij graag een bijdrage leveren.

Heeft u ideeën en suggesties die aangepakt moeten worden ? neem dan contact op met een van onze bestuursleden of fractie leden zie verderop op deze website U kunt ook mailen naar [email protected]

Een schone leefomgeving vind iedereen belangrijk daarom starten we de actie “Laat je afval niet slingeren” Een schone leefomgeving! Wij nemen dat letterlijk en gaan 3 zaterdagen (30 september, 28 oktober en 25 november) – iedere keer in een andere dorp van onze gemeente – de straat op met vuilniszak en knijper om de daad bij het woord te voegen. Houd de agenda in de gaten voor de plaats en tijd

kijk voor meer informatie en de vragenlijsten over het onderhoud in uw buurt of dorp https://vertel-het-ons.jimdo.com

Waar ben je naar op zoek?